ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
ПРИЧИНАМИ НЕУВАЖНОСТІ МОЖУТЬ БУТИ:
· Низький рівень розвитку довільності· Перевага ігрових мотивів навчання· Низький рівень концентрації та стійкості уваги· Емоційна нестійкість дитини У дітей 5-7 років ще мимовільна увага переважає довільну. Вони можуть зберігати активну увагу лише протягом 10-15 хвилин.
Шестирічки за своїм психічним розвитком - ще дошкільники, провідною діяльністю у них є гра. Семирічки є молодшими школярами, у яких навчання є провідною діяльністю.
Шляхи допомоги: залучення дітей до конструювання, сюжетно-рольових ігор, образотворчої діяльності, використання вправ, ігор на розвиток уваги. Утримати увагу дітей може жвава, емоційна, виразна мова дорослого, індивідуальний підхід до дитини.
ПРИЧИНАМИ НЕПОСИДЮЧОСТІ МОЖУТЬ БУТИ:
· Низький рівень розвитку довільності· Індивідуально-психологічні особливості дитини Діти з різним темпераментом поводяться по-різному: діти холеричного типу темпераменту не можуть тривалий час займатися однією справою, на відміну від дітей флегматичного типу темпераменту. Особливо рухливій дитині важко сидіти нерухомо.
Шляхи допомоги: залучення дітей до аплікації, конструювання; формування довільності процесів і дій через ігрову діяльність; врахування у навчанні та вихованні типу темпераменту.