ДНЗ №37
 
Счетчик посещений Counter.CO.KZ
 
 

 
 
Труднощі навчання

ТРУДНОЩІ  НАВЧАННЯ  ПЕРШОКЛАСНИКІВ

ТА  ШЛЯХИ  ЇХ  ПОДОЛАННЯ

 

ПРИЧИНАМИ  НЕУВАЖНОСТІ  МОЖУТЬ  БУТИ:

 

·        Низький рівень розвитку довільності
·        Перевага ігрових мотивів навчання
·        Низький рівень концентрації та стійкості уваги
·        Емоційна нестійкість дитини

  У дітей 5-7 років ще мимовільна увага переважає довільну. Вони можуть зберігати активну увагу лише протягом 10-15 хвилин.

     Шестирічки за своїм психічним розвитком - ще дошкільники, провідною діяльністю у них є гра. Семирічки є молодшими школярами, у яких навчання є провідною діяльністю.

     Шляхи допомоги: залучення дітей до конструювання, сюжетно-рольових ігор, образотворчої діяльності, використання вправ, ігор на розвиток уваги. Утримати увагу дітей може жвава, емоційна, виразна мова дорослого, індивідуальний підхід до дитини.

 

 

 

ПРИЧИНАМИ  НЕПОСИДЮЧОСТІ  МОЖУТЬ  БУТИ:

·        Низький рівень розвитку довільності
·        Індивідуально-психологічні особливості дитини

    Діти з різним темпераментом поводяться по-різному: діти холеричного типу темпераменту не можуть тривалий час займатися однією справою, на відміну від дітей флегматичного типу темпераменту. Особливо рухливій дитині важко сидіти нерухомо.

Шляхи допомоги: залучення дітей до аплікації, конструювання; формування довільності процесів і дій через ігрову діяльність; врахування у навчанні та вихованні типу темпераменту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Back to TOP