ЗДО № 37
 
Счетчик посещений Counter.CO.KZ
 
 

 
 
Обираємо казку малюку

 

Обираємо  казку  малюку

 

Правило 1:

Улюблені казки

 

 

v В знайомих дитині казках знаходьте нові

сюжети для обговорення.

v Познайомте малюка з казками, які подобаються вам

v  Багаторазове читання з дитиною улюблених історій дає можливість їй зрозуміти суть та знайти для себе щось важливе і цікаве.

 

 

Правило 2:

Правильний вибір казки

 

v Пам'ятайте золоте правило при виборі казки:

від неї має бути радісно на душі!

v Не читайте казки, які перевантажують

емоційно, дитина стає знервованою, галасливою

 

 

 

 

Правило 3:

Казки у віршах

  v Такі казки легко запам'ятовуються, і малюк через певний час може самостійно

 розповідати казку

 

 

Правило 4:

Вигадані персонажі

 

v Бажано, щоб героями казки були предмети, тварини або діти.

v Якщо у казці зустрічаються вигадані персонажі, поміркуйте, чим вони можуть сподобатися дитині,

які позитивні якості дитина може перейняти в них.

v Сюжет казки та герої мають зацікавити малюка

•v Можете запропонувати дитині змінити початок чи кінець казки.

 

 

 

Порада 5:

Казка, що породжує бесіду

  v Бажано, щоб зміст казки був повчальним.  

Тоді з дитиною можна завести бесіду

 

v Іноді деякі казки викликають у дитини  багато запитань, але вона не завжди зважитися запитати. У цьому разі ініціатива щодо запитань має йти від дорослого

v Давайте можливість дитині відреагувати свої почуття від почутого: сюжет можна розіграти в ролях, намалювати. Потім обговоріть почуття дитини

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як  правильно  працювати

з  казкою

 

 

 

v    Оберіть казку разом з малюком.

 

v    Створіть тиху, спокійну атмосферу, яка б не заважала читанню і слуханню казки.

v    Повідомте малюку назву казки.

v    Перед початком читання, розгляньте малюнок, запитайте, що зображено. Не поспішайте, адже малюк не може одразу відповісти, йому потрібен час для міркування.

v    Поясніть невідомі дитині слова з казки.

v    Читайте казку не поспішаючи, виразно, передаючи настрій героїв, відповідне темброве забарвлення голосу.

v    Виділяйте кульмінаційні моменти захоплююче або з переживанням.

v    Якщо ви помітили, що дитина втомилась, варто зупинитись і продовжити читати пізніше. При цьому поясніть малюку, що про подальші події він дізнається згодом.

v    По закінченні читання пригадайте з малюком, як називається казка, які її герої, поцікавтесь, чи сподобалась вона, чим саме, на кого з героїв він хотів би бути схожим.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Back to TOP