ДНЗ №37
 
Счетчик посещений Counter.CO.KZ
 
 

 
 
Труднощі навчання

ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ



ПРИЧИНАМИ НЕУВАЖНОСТІ МОЖУТЬ БУТИ:

· Низький рівень розвитку довільності
· Перевага ігрових мотивів навчання
· Низький рівень концентрації та стійкості уваги
· Емоційна нестійкість дитини

У дітей 6-7 років ще процеси збудження переважають над гальмуванням. Тому у дітей мимовільна увага переважає довільну. Діти 5-7 років можуть зберігати активну увагу лише протягом 10-15 хвилин. Шестирічки за своїм психічним розвитком – ще дошкільники, провідною діяльністю у них є гра. Семирічки є молодшими школярами, у яких навчання є провідною діяльністю.
Шляхи допомоги: залучення дітей до конструювання, сюжетно-рольових ігор, образотворчої діяльності, використання вправ, ігор на розвиток уваги. Утримати увагу дітей може жвава, емоційна, виразна мова дорослого, індивідуальний підхід до дитини.


ПРИЧИНАМИ НЕПОСИДЮЧОСТІ МОЖУТЬ БУТИ:

· Низький рівень розвитку довільності
· Індивідуально-психологічні особливості дитини

У дитини 6-7 років процеси збудження переважають над гальмуванням.Діти з різним темпераментом поводяться по-різному: діти холеричного типу темпераменту не можуть тривалий час займатися однією справою, на відміну від дітей флегматичного типу темпераменту. Особливо рухливій дитині важко сидіти нерухомо.
Шляхи допомоги: залучення дітей до аплікації, конструювання; формування довільності процесів і дій через ігрову діяльність; врахування у навчанні та вихованні типу темпераменту.

 

 

 

 

 





Back to TOP