ТРУДНОЩІ  НАВЧАННЯ  ПЕРШОКЛАСНИКІВ

                ТА  ШЛЯХИ  ЇХ  ПОДОЛАННЯ

 

ПРИЧИНАМИ  НЕУВАЖНОСТІ  МОЖУТЬ  БУТИ:

 

·       Низький рівень розвитку довільності

·       Перевага ігрових мотивів навчання

·       Низький рівень концентрації та стійкості уваги

·       Емоційна нестійкість дитини

У дітей 6-7 років ще процеси збудження переважають над гальмуванням.

Тому у дітей мимовільна увага переважає довільну.

     Діти 5-7 років можуть зберігати активну увагу лише протягом 10-15 хвилин.

     Шестирічки за своїм психічним розвитком – ще дошкільники, провідною діяльністю у них є гра.

Семирічки є молодшими школярами, у яких навчання є провідною діяльністю.

     Шляхи допомоги: залучення дітей до конструювання, сюжетно-рольових ігор, образотворчої діяльності,

використання вправ, ігор на розвиток уваги. Утримати увагу дітей може жвава, емоційна,

виразна мова дорослого, індивідуальний підхід до дитини.

 

                                ПРИЧИНАМИ  НЕПОСИДЮЧОСТІ  МОЖУТЬ  БУТИ:

 

·       Низький рівень розвитку довільності

·       Індивідуально-психологічні особливості дитини

У дитини 6-7 років процеси збудження переважають над гальмуванням.

Діти з різним темпераментом поводяться по-різному: діти холеричного типу темпераменту не можуть

тривалий час займатися однією справою, на відміну від дітей флегматичного типу темпераменту.

Особливо рухливій дитині важко сидіти нерухомо.

Шляхи допомоги: залучення дітей до аплікації, конструювання; формування довільності процесів

і дій через ігрову діяльність; врахування у навчанні та вихованні типу темпераменту.